Športni dan na OŠ Globoko - Pohod na Lisco

Uredil: Lovenjak Jože, 21 fotografij
Obdobje: 22.11.2022 - 31.12.2022

Z vlaka na Lisco ter nazaj

Pričenjal se je prijeten dan – torek, 8. 11. 2022. Ob 7. uri smo se zbrali učenci od 6. do 9. razreda in učitelji Osnovne šole Globoko na železniški postaji Brežice. Imeli smo športni dan. Tokrat smo se odločili, da gremo na pohod na Lisco in da se do tja odpeljemo z vlakom.
Nestrpno smo čakali na postaji. Vlak je prispel ob 7. 15 in odšel ob 7. 19. V Krškem smo se ustavili in na vlaku se nam  je pridružila še ena učiteljica. Peljali smo mimo osmih železniških postaj.
Ob 7. 45 smo na železniški postaji Breg zapustili vlak in z vodnico Mijo ter učitelji odšli na pot. Najprej smo hodili po cesti in gozdnih poteh. Prišli smo do vasi Razbor, ki se je raztezala vse do travnikov in gozdov. Hodili smo po Ferati Lisci, ki je bila strma in dolga, ampak to nas ni ustavilo, da ne bi prišli do vrha. Ob 10. 45 smo prispeli na Lisco. Oči so nam padale v razgled. Okrepčali smo se v Tončkovem domu. Ko smo si nabrali novih moči za hojo, smo se pripravili na odhod.
Ob 11. 45 smo se vračali z Lisce. Preden smo šli nazaj, smo se fotografirali na lepi razgledni točki, kjer se v dolini vidi reka Sava. Pot je bila kamnita. Šli smo mimo cerkve sv. Jošta. Šli smo tudi skozi vas Razbor. Povratek je bil hitrejši. Hodili smo po gozdni, travniški, kamniti poti in po cesti. Videli sem veliko kozolcev in traktorjev.
Ob 13. 00 smo prišli do železniške postaje, vlak je odšel ob 13. 15. Na železniško postajo Brežice smo prispeli ob 13. 45.

Zapisali učenci OIP Multimedija:
Dejan Kraševec, Mark Matjašič, Marcel Vrstovšek, Kristijan Žmavc

Najlepša zahvala tudi odlični vodnici Miji, ki nam je pokazala kar nekaj prijemov, predvsem pa, katere prijeme uporabiti ob zastojih v večji skupini pohodnikov.
Se veselimo sodelovanja s člani PD Brežice še naprej.